جلسه تقدیر از کارمند نمونه بیمارستان امام خمینی (ره)اراک با حضور داود میرزایی دبیر اجرایی خانه کارگر اراک و آقای بیغشی رئیس کانون بازنشستگان اراک در بیمارستان امام خمینی برگزار شد.


خانه کارگراراک...
ما را در سایت خانه کارگراراک دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 105 تاريخ: يکشنبه 11 مهر 1395 ساعت: 3:56